اجمل بنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اجمل بنات

شلة اجمل بنات ترحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كارولين2050

كاتب الموضوعرسالة
بلا
المديرة
المديرة
بلا

كارولين2050 Empty
مُساهمةموضوع: كارولين2050   كارولين2050 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 28, 2012 4:06 pm

ازيكم يا صبايا اولا بسم الله الرحمن الرحيم
ثانيا انا هدخل فى الموضوع ان شاء الله انا قررت انا لصبيه كارولين2050
المترشحه للمنصه العاديه غدا بعد تصفير المنصه والى ما يعرف ما معنى تصفير المنصه ياخد باله ..........المنصة هي مكان تكريم الصبايا الأفضل اسبوعياً حسب الشهرة.يتم اختيار الصبايا مساء كل يوم أربعاء. بعد ذلك يتم تصفير الأصوات و تعود الى الصفر.تحصل الفائزات على تاج رائع لا يمكن الحصول عليه بأي طريقة اخرى في اللعبة.بعد فوز احد الصبايا بالجوائز الثلاثة(الذهبية,الفضية و البرونزية) لن تتمكن الصبايا للتصويت لها مرة اخرى.يتم تحديد الشهرة من التصويت للصبية في اللعبة.يمكنك أيضاً التصويت للصبايا الاخريات.يتم التصويت مرة في اليوم,يمكنك التصويت سلبياً ايضاً اذا لم يعجبك شكل الصبية,كل اسبوع, اكثر 3 صبايا حصلت على أصوات سيعتلون المنصة و سيحصلون على الجوائز
انا عارفه ان الكل عايزه تترشح انتوا كلكوا تستاهلوا المنصات بس عايزه دعم قوى للصبيه رابط الدعم هتلاقوه فى قسم الخاص بالبنوتات انسخوا الرابط وحطوه فى ملفات الصبايا بس الكلام ده بعد تصفير المنصه بكره اول ما العصر بيئذن وتشوفوا اصواتكوا اتصفرت تبدأو بنسخ الرابط وتدعموا كويس وكل اما تدخلوا صبايا فى اى وقت تدعموا وكل واحدهعايزه تترشح تكتب هى عايزه تترشح لايه عشان بعد اما الصبيه كارولين2050 تتطلع المنصه بأذن الله ارشحكوا باااااااااااااااااااااااى

كارولين2050
صفحة 1 من اصل 1